مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

a.saidnesuad@yahoo.com

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 186
بازدید دیروز : 227
بازدید هفته : 1810
بازدید ماه : 3523
بازدید کل : 101186
تعداد مطالب : 595
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



بخشش اضافه خدمت مربوط به غيبت سربازان

جمله محروميت استفاده از معافيت همچنان باقي است.
جانشين اداره منابع انساني ستاد کل نيروهاي مسلح در گفت وگو با فارس بيان داشت: بر اساس دستور سرلشکر فيروزآبادي اضافه خدمت غيبت سربازاني که خود را تا خرداد سال آينده به خدمت معرفي مي کنند بخشيده شده است اما اين به آن معنا نيست که تبعات غيبت از روي آنها برداشته شود.
وي اذعان داشت: اگر فرد در سن مشموليت و اعزام، در شرايط انواع معافيت ها قرار گرفته باشد ولي به خدمت نيامده و در زمره افراد غايب محسوب شده باشد علاوه بر حذف اضافه خدمت مي تواند با مراجعه به پليس + 10 و ارائه مدارک از معافيت خدمتي بهره مند شود.
جانشين اداره منابع انساني ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: از آنجايي که سن سربازي در قانون جديد از 18 سال ته 19 سال رسيده يک مقدار حجم کار افزايش يافته لذا مجوز معافيت افراد 45 روز پس از تشکيل پرونده صادر خواهد شد.
کمالي ادامه داد: اما تعداد ديگري از افراد وجود دارند که در زمان اعزامشان از هيچ گونه معافيتي بهره مند نبودند ولي در زمان غيبت به دليل فوت پدر و يا طلاق مادر جز» شرايط کفالت يا معافيت از خدمت قرار گرفته اند. از آنجايي که اين افراد در زمان قانوني خود به خدمت اعزام نشده اند تنها اضافه خدمت آنها بخشوده خواهد شد و نمي توانند از انواع معافيت ها بهره ببرند.
جانشين اداره منابع انساني ستاد کل نيروهاي مسلح در پاسخ به اين سوال که آيا معافيت هاي پزشکي نيز جز» اين شرايط محسوب خواهد شد يا خير اذعان داشت: تنها در اين شرايط افراد غايب که به صورت غير قانوني به خدمت نيامده اند مي توانند از معافيت بهره مند شوند.

 

نويسنده: علی اکبر سیدنژاد تاريخ: شنبه 20 اسفند 1390برچسب:بخشش ,اضافه خدمتمربوط به غيبت سربازان,بخشش اضافه خدمت مربوط به غيبت سربازان, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

علی اکبر سیدنژاد کارشناس ارشد حقوق 09190218124

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lawyer9.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com